Alla inlägg den 9 juli 2008

Av Frida Wiklund - 9 juli 2008 20:56

Jaha. Har inte något speciellt att skriva om egentligen.

Malin kom förbi ett tag för att kolla in lägenheten.

Vi snackade lite om lägenheter, hus och en massa annat,

som grädde på moset drack vi kaffe som satt dödsskönt i kistan.


Väl passande till kaffet kom Fredde med sin son Hugo förbi

för att kika på lägenheten och träffa Dennis.

Tydligen var Hugo lite rädd för katter, inklusive våran

lilla kattunge, så han satt fast klistrad runt Fredde.


Sen har jag nog inte så mycket mer att berätta.

Eller jo, imorgon ska jag tvätta hela dagen och jag ser veerkligen

fram emot det. Jag hade inte alls velat gå på stan istället för

att leta efter skor eller schyssta kläder.


På tal om tvätta kläder borde jag diska ikväll, men jag känner mer

för att sitta med laptopen framför tvn och käka sorbe,

och kanske lite popcorn. Det är ju ändå onsdag.

Ovido - Quiz & Flashcards