Alla inlägg den 12 juli 2008

Av Frida Wiklund - 12 juli 2008 23:07


Ja du, vad ska jag berätta för dig.

*Det är varmt med min laptop på benen så jag är rätt varm.

*Känner mig rätt trött och borde ligga och sova nu.

*Tog precis en klunk fanta som smakade gott.

*Har en sexig karl bredvid mig som ovetande bredsar på benen.

*Känns rätt jobbigt att kliva upp tidigt imorgon.

*Å andra sidan är jag ledig tre dagar efter det, som känns bra.


 Som du redan (?) räknat ut har jag inte så mycket att berätta.

Känner mig rätt likgiltig för tillfället, varken plus eller minus.

Eller föresten, ett STORT minus till min mage som är jätte svullen

och gör ont. Plus att jag mår illa, min mage är bara problem.

Ett plus till..Kan inte komma på något att sätta plus på. 


God natt, the end! 


Ovido - Quiz & Flashcards