Alla inlägg den 22 juli 2008

Av Frida Wiklund - 22 juli 2008 22:42

Ja cry me a river för det blev inge löshår idag,

håller tummarna för att det blir av imorgon.

Jag känner mig så handikappad med mitt nuvarande hår.


För övrigt har Pixie fått en råtta som luktar kattmynta så han

blir lite smått galen i mellanåt och i nästa ögonblick försöker

han kraffsa över den.


Nu är middagen klar så jag ska käka lite sen blir det myyys

i följd med sovande.

Av Frida Wiklund - 22 juli 2008 09:36

Ännu en gång har det inte hänt så mycket dom två senaste dagarna.

Jag åt en god frukost idag. fil med färsk persika och druvor, en hårdmacka

med mjukost och gurka. mommamommamomma.


Ska iväg och jobba idag.

Sen om jag har tur ska jag till Milla på en gång efter jobbet så hon får 

sätta i löshår, annars så blir det imorgon.

Dom skickade håret från Umeå igår så det borde ju komma senast

på onsdag, men jag hoppas på idag. 


Såå, nu ska jag börja fixa ordning mig själv. 

Ovido - Quiz & Flashcards