Alla inlägg den 23 juli 2008

Av Frida Wiklund - 23 juli 2008 23:18

Ååå vad irriterande, jag känner mig så frustrerad

och olustig över inget alls.

Eller något är det säkert, jag vet bara inte vad. 

 För just nu som jag skriver detta har jag det ganska bra,

käkar sorbe och kollar på sex and the city.


Jag ska strax gå och lägga mig i sängen och mysa med mannen.



Av Frida Wiklund - 23 juli 2008 15:42

Men suug vad less jag blir.

Håret har inte kommit idag heller och imorgon

åker förmodligen Milla på semester så jag får vänta

tills hon kommer hem. And I can't wait that long!

Jag hatar verkligen mitt hår, det är i en omöjlig längd

så jag kan inte göra ett skit!


Jaja. Annars har jag verit ute med Pixie och lekt på gården.

Köpte en löplina igår som han fick testa och det blev perfekt. 


Nu ska jag tröst äta lite vindruvor framför tvn och sukta

på olika frisyrer. 

Ovido - Quiz & Flashcards