Alla inlägg den 5 mars 2009

Av Frida Wiklund - 5 mars 2009 21:58



Vilket jävla dag.

Började med att kliva upp och koka ägg, käkade, bytte om och

gick ner på ego för att hinna med en lunchspinning.

Var helt slut efteråt, jag tog ut mig totalt.

Sen åkte jag och Dennis till jobbet för att hämta ut mitt nya schema,

ner på ica för att hamnda massa och till sist Kahls för att köpa

lite mer kardemummakaffe.


Hem för att duscha och fixa mat. Sen stack vi iväg för att hämta upp

mamma på hennes jobb och skutsade hem henne.

Efter det fot vi till dennis syrra för att umgås med dom och barnen.

Kom dit vid sex och åkte nio. Hade busat så jävla mycket att vi var

helt slut. Spelat massa hockeyspel med dom också.


Meeen, äntligen hemma.

Nu ska vi sätta oss och kolla på sällskapsresan och fika lite.

Det blir mysigt.




Av Frida Wiklund - 5 mars 2009 21:52


Beställde tågbiljetter igår, tills när jag ska på bröllop.

Första klass dit och hem blir riktigt skönt.

Slippa höra massa ungar när man är som tröttast.


Mest längtar jag efter Amy och ajälvklart shoppingen!!

Ovido - Quiz & Flashcards