Alla inlägg den 15 mars 2009

Av Frida Wiklund - 15 mars 2009 21:55


Jag vill ha sommar nuuuu, nu NU!!

Vill ha på mig klänningar, långa linnen med leggings och

tunna sköna skor, eller barfota. Så himla underbart.


Jag har hittat ett skit snyggt linne som funkar som klänning

i sommar som jag måste köpa, nya leggings, en baddräkt.

Jag har länge haft något emot baddräkter, har inte tyckt att

det varit speciellt snyggt, men nu har jag hittat en jättefin

som jag kanske borde köpa.


Nej time for bed och wipeout.


Av Frida Wiklund - 15 mars 2009 15:46



Dagen efter.


Idag blir en typiskt söndag, slapp, god mat och trevligt sällskap.


Började dock dagen med att dammsuga lite, sen åkte jag och Dennis

ut till Birsta i hopp om att Pashion hade öppnat..Men icke.

Det blir säkert imorgon och då jobbar såklart jag.


Nu ska vi packa ihop kattmat och katterna för att åka ut

till mamma och pappa och käka god mat.

Sen blir det bara mys i soffan, fika och förmodligen tv.




Ovido - Quiz & Flashcards