Alla inlägg den 12 mars 2009

Av Frida Wiklund - 12 mars 2009 20:23


Friday I'm in love...

Som jag hade tänkt gå på ikväll, men min mage strejkar

så jag får stanna hemma. Riktigt surt faktiskt.


Började dagen med ett avdelningsmöte 08-10 och sen var

det jobb för fulla muggar. Jag slutade iofs fyra idag så den

var riktigt lindrig (vilket jag tackar för).


Läste i tidningen att Pashion skulle gå i kk i Birsta så jag skyndade

mig dit efter jobbet och det var stängt....pga inventering(!!)

Så nu måste jag hålla ögon och öron öppen, jag måste dit och göra

en sista shopping innan dom försvinner.


Trots det missödet så lyckades jag hitta sju nya ankor till min samling.

Några var riktigt tuffa så jag lägger ut bilder på bdb imorgon.

Då kommer även bilder från shoppingen med Jay.

Något mindre intressant var att jag köpte en liten mjölk kanna.



Tror nog att det var allt för idag.


Dennis har precis kokat kaffe. Så nu ska jag fram med stora koppen,

på med tofflor, upp i soffan och njuuuuuta.

Ovido - Quiz & Flashcards