Alla inlägg den 17 mars 2009

Av Frida Wiklund - 17 mars 2009 15:59


Så där nu är den fixad och klar.

Jag blev så JÄÄÄÄVLA nöjd med den.

Som jag skev i bdb så får ni en helarm för att se placeringen

och sånt där.



Ikväll blir det bio med Johanna.

Vi ska gå och kolla på "Dumpa honom".

Ska köpa med mig lite choklad och nötter att smaska på,

det kommer bli mysigt.



När jag kommer hem från bion ska jag och Dennis krypa

upp i soffan för att kolla på "Brudens bästa man".


Av Frida Wiklund - 17 mars 2009 00:25


Jag har slängt i mig två koppar té medans jag kollat på

sex and the city, och nu mår jag illa..


Jag känner inte riktigt för att hoppa ner i sängen, vad tråkigt

att sova redan..

Men jag borde så jag orkar upp i tid imorgon.

Kom precis på att jag inte ritat tatueringen på ett papper än

och det kan underlätta en hel del.

Sen ska jag ta en promenad dit bort med, räknar med att gå ett

så har jag gott om tid på mig. Har tid hos han kl två.


Nu krampar min mage som fan så jag ska nog sova ändå.

Ovido - Quiz & Flashcards