Alla inlägg den 31 mars 2009

Av Frida Wiklund - 31 mars 2009 21:55


Min kära far fyller år idag.

Ska dit i helgen för att fira honom.

Som jag skrivit tidigare ska han få en korg med öl och hembakade

mazariner som han älskar.



Av Frida Wiklund - 31 mars 2009 21:50


Dagen började osm sagt med utbildning 09-12, alltid lika givande :)


Sen skulle jag egentligen varit ledig, men bytte tillbaka dagen med

Christofer. Satt i kassan från ett till sex. SKIT KUL.

Äntlöigen får jag trycka på alla knappar.

Tanken är att jag ska lära mig kassan så jag kan med den ifall någon

skulle vara sjuk i kassan eller dom behöver extra folk.


Hade ett möte med min chef och fick skit bra feedback från både han

och våran sälj coach. Så dagen var verkligen bra på alla sätt.


Eller inte alla sätt. Hände en tråkig sak idag med.

Men det kommer fixa sig på ett eller annat sätt, så länge

man håller humöret uppe.


Nu är det dags för lite ungsbakad lax, romsås och tv med honey :)

Perfekt avslut på dagen.


Ovido - Quiz & Flashcards