Alla inlägg den 14 mars 2009

Av Frida Wiklund - 14 mars 2009 17:34


Idag har det varit städning på hög nivå.

Vi har varit lite lat när det gäller hallen, vi har fram tills idag

haft två små flyttkartongen sen vi flyttade hit (juli) och inte

orkat gjort något åt det. Påsar med gamla kläder som ska kastas,

sko kartongen och bara skit.

MEN, nu har vi plöjt undan allt. Ska gallra lite på skor efter maten.

Sommarskor ska in i garderoben, bara onödigt när som är framme osv.


Hyresvärden har varit här idag med. Igår kväll hörde Dennis något

droppande i sovrummet (nej det var inte min mun) utan det droppade

in vatten från fönstret. Svårt att förklara men något i stil med att

det var ett "kvisthål" i fönsterbläcket på höjden.


Nu ska jag hugga in på maten, sätta mig framför tvn med en

kall öl och fortsätta se på Timrå - HV71 matchen.



Av Frida Wiklund - 14 mars 2009 15:39


Ikväll var det melodifestivalen.

Jag har inte alls följt det utan hoppade bara in nu på finalen.

Fruktansvärt besviken på låtarna som gick vidare, tycker att det

mesta bara var skit.

Det gör ont att erkänna men jag tycker att EMD's låt var helt okej,

tror att den skulle funka i självaste tävlingen.

Jag är bara glad över att "snälla snälla" inte vann. Tråkig och dålig.

Låten som vann kan säkert funka, inte min favorit men men.


GUUUUUD vad skönt det var att se Moto boy iaf.

Han har en sån fruktansvärt skön röst.

Jag hade gärna hört han sjunga hela låten själv, men enligt

traditioner så måste perelli vara med som en "bra" avslutning.



Ovido - Quiz & Flashcards