Alla inlägg den 16 mars 2009

Av Frida Wiklund - 16 mars 2009 22:30


Måndag och jag har jobbat standard passet 12-20.

Jag och Sara åkte för att käka lunch på Wayne's coffe

som satt dödskönt i kistan.


Imorgon ska jag som sagt iväg till taurus för att tatuera mig.

En kickass snygg tatuering som jag pratat om sen jag gick i nian

och äntligen blir det av. Vet inte varför jag inte gjort den tidigare.

Den kommer sitta på underarmen vid armvecket typ.


Ska börja spara ihop till nästa som jag inte heller tänker avslöja

vad det är för något. Den kommer faktiskt att bli i färg.

Jag har alltid sagt att jag inte vill ha i färg för det blir så fult

med tiden, men denna kommer bli som snyggast i färg satt

där dog mina "principer".


Nu ska jag fortsätta kolla på project runway.

Ovido - Quiz & Flashcards