Alla inlägg den 15 november 2009

Av Frida Wiklund - 15 november 2009 22:28


Helgen hos mamma och pappa har varit helt underbar.

Det är verkligen jätte skönt att komma bort från stan, jag längtar som fan tills det blir husdags och vi får flytta härifrån!

Iaf, på lördagen lagade vi potatisgratäng och lövbiffsrulader fylld med vitlöks färskost i, MUMMA!

Pappa gjorde ordning mojitos till oss alla som smakade toppen.

Sen blev det två omgångar kortspel (chicago) och efter det flyttade vi in till vardagsrummet för att kolla på film.


Söndagen hände inte alltför mycket, vi har bara tagit det lugnt och käkat middag, sen vart klockan så mycket och vi var tvungen att bege oss hem för Dennis syster + familj skulle komma förbi med våra jultidningar.


Snart ska jag krypa ner i sängen för jag är helt slut.

Får se om jag orkar mig ner på stan imorgon, skulle verkligen behöva göra lite små ärenden.

Sen hem för att borra upp lite hyllor och börja plocka med alla badrumsartiklar.



Ovido - Quiz & Flashcards