Alla inlägg den 19 november 2009

Av Frida Wiklund - 19 november 2009 17:35


Jag har blivit lite smått "inspirerad" av min vän Malla som åker till hufvudstaden idag.

Jag funderar starkt på om jag ska försöka dra med mig mamma dit innan jul eller efter.

Har fått ett starkt behov av att gå på urban outfitters och Lush och sen bara spana runt lite.

Jag och Dennis firar snart tre år så man kanske skulle passa på att köpa hem något fint tills dess.


Ska nog slå en pling till min mor och be hon suga på karamellen.


Annars..

Finns inget roligt som går på tv ikväll, helt världelöst.

Jag skulle väldigt gärna ta emot gäster för lite fika, är sugen på lite glögg idag med.

Lillen? Malin s? Någon?

Av Frida Wiklund - 19 november 2009 13:07


Som jag skrev igår så är det tvättstugan som ska få den mesta av min uppmärksamhet idag.

Jag hatar att tvätta egentligen, så jobbigt att behöva gå ner i källaren, sen ska man behöva hänga upp allt som inte klarar torktumlare på tork för att sedan plocka ner och vika ihop!


Snart är det dags för en ny runda dit ner för att göra proceduren jag nyss beskrev.

Det hade varit så himla mycket lättare om man hade en tvättmaskin i lägenheten, men sånt lyx får man väl vänta med..


För övrigt ska min dag präglas av dammtorkning men BARA på dom mest synliga ställerna, resten får jag ta en annan gång.

Sen ska dammsugaren fram och göra sitt.

Jag måste även börja städa extra rent på utrymmet i hallen och vardagsrummet.


Måste få ordning på det här hemmet innan året är slut åtminstonde, förstår inte hur vi har lyckats samla på oss så jävla mycket skit som vi bara lämnar här och där.

Skärpning efter denna storstädning!


Plikten kallar....


Ovido - Quiz & Flashcards