Alla inlägg den 20 november 2009

Av Frida Wiklund - 20 november 2009 22:20



Jag är:

LESS, LESS, LESS.


Hoppas på en bra dag imorgon, iaf bättre!

Av Frida Wiklund - 20 november 2009 08:15


Idag ska jag till jobbet igen, har varit så himla skönt med dom här lediga dagarna.

Jobbar 10-20 och får skjuts in med Emilie, det är också toppen för jag slipper åka buss.


Till min förvåning upptäckte jag att vi inte har några glögglas här hemma, så jag måste iväg och köpa nu någon dag.

Får se om jag och Dennis kanske slinker in på ica maxi och kollar, dom brukar ju ha det mesta.


Dags att fixa ansikte och hår.

Ciao!


PS.

Det blir inget Sthlm, kom på att jag kommer vara höggravid i dec/jan, åka till sthlm och stressa runt på stan är nog det sista jag vill då.

Får ta med familjen ner mot sommaren istället.


Ovido - Quiz & Flashcards