Alla inlägg den 16 november 2009

Av Frida Wiklund - 16 november 2009 18:40


Dagen slutade i soffan, inte helt otippat.

Har kollat lite på tv, men mest bara legat och vilat för att få bort skruvdragarna i skallen.

Det har gått sådär.

Sovandet gick utmärkt men det är fortfarande arbetare kvar i huvudet som jag får sova bort inatt.


Eftersom Dennis jobbat idag så blev jag ansvarig för maten, det är de enda vettiga jag har gjort idag.

Sen diskade jag undan lite också i väntan på att maten ska bli klar.

Det blir potatismos och torsk i ugn med en jätte god panering som består av franska örter och citron!



Av Frida Wiklund - 16 november 2009 11:05


Helt fel början på dagen!

Jag känner mig helt oinspirerad.

Trött, ont i huvudet och vädret ska vi inte tala om..


Jag vill bara krypa ner i sängen och dra täcket över huvudet.

Känner inte alls för att gå på stan, inte ens en snabbis.

Skulle behöva ta mig bort till ica men även det känns jätte långt borta.

Sånna här dagar skulle jag vilja ha en bil...och körkort!


Ska nog börja med att dra mig in till duschen så får vi se hur dagen slutar sen.




Ovido - Quiz & Flashcards