Alla inlägg den 25 november 2009

Av Frida Wiklund - 25 november 2009 21:15


Gud vad skönt att jag äntligen har fått saker gjort.


Idag har jag:

- Dammtorkat hela lägenheten

- Dammsugit

- Städat den stökiga hallen

- Plockat fram julpynt (ej gran)

- Plockat undan andra "prydnader"

- Duschat

- Diskat x3

- Fixat mat


Jag är hel nöjd med dagen som sagt.

Fick otroligt mycket gjort och det känns så nytt och fint här hemma.

Nu är det bara lite småbråte som ska kastas och återvinnas.

Sen kan vi hoppas på att vi lyckas hålla efter så gott det går.




Av Frida Wiklund - 25 november 2009 10:48


Onsdag morgon.

Har varit en bra start på dagen, fick för en gångs skull sova så pass "länge" att jag känner mig helt utvilad.


Jag har pratat mycket om städning på senaste tiden och väldigt sällan har jag tagit tag i det och röjt upp här hemma.

MEN idag vill jag jätte gärna få upp lite julgrejer och då måste jag städa undan här hemma, så chansen är stor att det blir av.


Diskning ligger också på listan, inte roligt men så frukstansvärt skönt när det är gjort och det ser så fint ut på bänken.

När jag har fått det gjort ska jag unna mig själv en dusch, om jag inte går ut på en kortare promenad innan.


Tänkte laga en god och snabb middag till migo ch Dennis idag med.

Får bli en kycklingpaj á la mammas recept, sjukt god är den, man bli förförd av såsen.


Refrängen i denna låten är hur skön som helst.




Ovido - Quiz & Flashcards