Alla inlägg den 22 november 2009

Av Frida Wiklund - 22 november 2009 11:02


Sunday morning!

Jag är väldigt trött idag, jobbet i helgen tog kål på mig.


Efter jobbet igår åkte jag och Dennis ut tills hans syster för hon fyllde 30 år.

Vi blev bjuden på smörgåstårta, sen blev det tårta och kakor, sååå gott.

Jag åt tills jag trodde magen skulle spricka!


Dom hade även köpt nya super mario bros till wii så vi spelade lite och det var roligt som helst, längtar tills vi har ett här hemma.


Vad händer idag?

Jo, det blir till att städa som vanligt, sen vid tre tänkte mamma och pappa komma förbi på lite fika.

Skulle tippa på att det blir glögg.

Köpte dammsugare igår men med pepparkakssmak så vi kanske tar det och pepparkakor till.

Annars har vi nog inte så mycket mer planerat.


Ska gå och stoppa i mig frukost nu!


Ovido - Quiz & Flashcards