Alla inlägg den 23 november 2009

Av Frida Wiklund - 23 november 2009 08:21


Inatt har jag sovit ca fyra timmar..

Jag har fått svårare att sova nu för tiden, it sucks!


Som grädde på moset så ska jag jobba 10-20!!

Det är jobbigt nog att stå upp i nio timmar OCH nu när jag sovit hur lite som helst så vet jag inte hur den här dagen kommer gå.


Jag kanske somnar ståendes, mitt i steget på väg mot en kund.

Eller så kanske jag somnar när jag sitter på toa och ska kissa,

eller med huvudet i maten på lunchen.


Jag ska intala mig själv att jag är pigg, jag kan och den här dagen kommer gå fort och det är JÄTTE KUL att jobba...


Vill ha mitt nya schema nu med mina babytider, det kommer bli great!

Sex-timmars pass har jag sagt att jag vill ha, vilken dröm!


Klockan är mycket, dags för ansikte och hår.


Ovido - Quiz & Flashcards