Alla inlägg den 27 november 2009

Av Frida Wiklund - 27 november 2009 23:28


Det blev lite ändrade planer för idag.

Ca tio min efter jag hade postat inlägget ringde malin S och undrade om vi skulle gå på stan.

Jag nappade på en gång och hoppade in i duschen för att göra mig ordning.


Vi började vistelsen med att käka lunch på coffe house, den bästa salladen i stan.

Sen drog vi vidare på en shopping spree.


Jag fick med mig:

- Nya adventsljus

- Handduk

- Taggboll som ska hänga i sovrums fönster

- Linne till julfesten med jobbet

- Espresso koppar till mor och far (julklapp)


Jag hittade ingen ny adventstake, eller jag hittade fula.

Jag får dra fram akrylfärgen och måla om den i vitt så kanske dom blåa fläckarna försvinner.

Vet inte om jag skrev det, men jag måste ha hittat jordens budgetljus förra året, dom färgar av sig på allt!!


Vid sex - halv sju åkte Jag och Dennis ut tills hans syster för deras dotter fyllde nio år...igår!

Men jag jobbade till åtta så vi tog det idag istället.

Vi blev bjuden på kaffe, kakor och tårta.


Sen bar det av hem vid tio i åtta för att hinna se på idol.

Nu är det sängen som kallar.


Av Frida Wiklund - 27 november 2009 10:12


Har precis vaknat och gud vad skönt det är med sovmorgon.

Jag kan inte påstå att jag har något inbokat idag, det känns skönt.


Jag ska dra med Dennis till Birsta tror jag så vi kan gå runt och ta det lugnt, sen måste jag kolla på en ny adventsljusstake och ljus.


Det var nog allt, nu ska jag äta frukost.



Ovido - Quiz & Flashcards