Alla inlägg den 10 december 2009

Av Frida Wiklund - 10 december 2009 20:56


Nu har jag kommit hem från jobbet.

Jag har nästan slut på snus, och känner mig lite frustrerad över det.

Plus att jag tycker det är läskigt att gå ute själv när det är så mörkt, är rädd att något ska hända mig, hehe.

Och jag är såååå sugen på coca-cola.


Som tur var har jag en av världens underbaraste vän som ska följa med mig :)

Hon slutar halv, kommer hit och sen gör mig sällskap, åt samma håll som hon kom ifrån.

Hur snällt är inte det?

Du är en ängel Lillen :*


Kvällen kanske inte blir så tokig ändå.

Gud vad jag ska gotta upp mig i soffan och njuta, ska nog belöna mig ett fotbad också för mina fötter är så otroligt öm att jag helst av allt inte vill nudda golvet med dom.


Dags att klä på sig kanske.

Later!


Av Frida Wiklund - 10 december 2009 07:48


Jag är så otroligt trött idag.

Sover jätte dåligt nu för tiden, och kliva upp tidigt är inte alltför roligt då.


Idag är det jobb, detta ÄR mitt sista 10-20 pass om jag ska lita på min chef.

Ska gå in till han under dagen och kolla på mitt framtida schema, hoppas verkligen att han har gjort klart det!


Har precis tagit sista tuggan av min frukost som bestog av gröt, en macka och ett glas mjök.

Sitter och svettas ihjäl nu!

Tror det är kombinationen av en dusch och varm gröt som gör det.


Jag blir så varm att det börjar snurra i skallen, ni vet så det blir när man ska svimma.

Öppnar alltid fönstret i vardagsrummet så jag kan pendla dit för att andas - sen till toan och fortsätta med smink och hår.


Jag ska nog gå och börja med det nu, tänkte för en gångs skull att jag inte ska stressa idag och bli klar i tid!



Ovido - Quiz & Flashcards