Alla inlägg den 18 december 2009

Av Frida Wiklund - 18 december 2009 23:17



Så sjukt trött!

John blund, vart är du!?

Lägger mig i sängen och väntar..


Av Frida Wiklund - 18 december 2009 10:14


Gomorron gomorron!


Idag har vi -20,8°c och jag tänker verkligen inte gå ut i onödan.

Som tur var har Dennis bokat tvättstugan så jag kommer vara där nere, dammsuga lite och sen ska jag iväg och jobba.

Idag blir ett 4-timmarspass, hur skönt är inte det?


När jag kommer hem blir det bara en lugn dag, kanske kolla lite på tv sen krypa ner i sängen så jag orkar upp på lördagsmorgon för att jobba lite till.


För övrigt har jag återfunnit min kärlek till The Knife, lyssnade otroligt mycket på dom förr men tog ett uppehåll av någon anledning.

Igår blev jag sugen igen och nu är jag åter igen fast!

Så otroligt skönt!


Nej, tror jag ska hoppa in i duschen nu så det är avklarat!


Ciao!


Ovido - Quiz & Flashcards