Alla inlägg den 20 december 2009

Av Frida Wiklund - 20 december 2009 22:19


Å herre min gud vad jag är trött och slut!

Mina stackars fötter är stora som meloner...igen, det drar så mycket i huden när man försöker vifta på tårna.


Har nästan precis blivit klar med mormors julklapp, min hemmgjorda müsli som är så fantastiskt god att jag gjorde en sats till mig och Dennis också.

Ska bara fixa en snygg lapp att hänga fast på den så ska den få bli inslagen.


Funderar också på om jag ska börja slå in lite av Dennis julklappar nu när han ändå jobbar, det skadar nog inte om jag blir ännu tröttare än jag är heller, då kanske jag somnar riktigt gott och fort.


Det här skriver säkert tre miljorner andra svenskar i sin blogg just nu,

MEN läste precis att Brittany Murphy har dött, i hjärtstillestånd.

Jag blev riktigt förvånad när jag läste det, tråkigt dock tycker hon var en skön skådis.


Hade nog inte så mycket mer på hjärtat.

God natt.


Eller jo.

GRATTIS Johanna Isidorsson som fyller 21 idag!

Av Frida Wiklund - 20 december 2009 08:03


Det har snöat inatt!!

Nu är det mer fin pudersnö ute, hoppas verkligen det får vara kvar till julafton annars kommer det inte bli en riktig jul.


Om ca en timme ska jag åka till jobbet, jag är på bättre humör än igår men jag kan inte riktigt påstå att jag ser fram emot det.

Men jag ska bara jobba fem timmar så jag slutar tre, då kanske jag hinner stöka lite inför jul.

Slå in julklappar och börja på att baka det som min mormor och moster ska få.


Dags för frukost!


Ovido - Quiz & Flashcards