Alla inlägg den 25 december 2009

Av Frida Wiklund - 25 december 2009 23:30


Idag har Jag och mamma varit ut med katterna, vilket dom inte uppskattade för snön var ganska läskig och kall.

Sen tog vi en promenad ner på ica för att handla lite.

Annars har vi umgåtts ikväll, spelat chicago och sen galenpanna.


Sitter fortfarande ute hos mor och far, vi kom aldrig hem som vi planerat.

Alla ligger och sover utom jag som är jätte pigg..

Försökte mig på att ligga och prata med Dennis så han kunde trötta ut mig, men misslyckades!



Kan väl meddela att jag haft en bra jul med bra julklappar.

Önskade mig inget speciellt, så med tanke på det blev jag mycket nöjd.

Jag fick så mycket som

  • Morgonrock
  • Stora och små handdukar
  • Stafli
  • Mortel
  • Någon doftagott grej
  • Massa pengar
  • iPone (fick jag egentligen i förskott)
  • "Ett barn blir till" av Lennart Nilsson
  • Sällskapsspelet "Galenpanna"
  • Body butter
  • Massagegrej till huvudet

Fick något mer men det kommer jag inte på just nu.

I överlag har det varit mycket trevliga dagar, med bra sällskap + god mat.

Hoppas eran jul också varit härlig.

Ovido - Quiz & Flashcards