Alla inlägg den 16 december 2009

Av Frida Wiklund - 16 december 2009 22:35


Känns som jag och skalman har samma rutin, lever efter en mat och sovklocka.

Dock innehåller min något fler alternativ.


Det är mycket tjat om dagen och lite action, men jag har mycket tid över nu.

Bakning och matlagning gick bra.

Godiset blev gott, man blev ganska mättad på smaken så efter en bit är det nog.

Köttbullarna blev helt gudomlig, mammas recept fungerar alltid!

Tanken var att vi skulle göra kola också, men klockan blev så mycket och vi hade för lite ork så istället tog vi oss en kopp glögg och njöt.


Nu ska jag snart krypa ner i sängen och spela lite patiens innan jag knoppar in.

Pappa kommer hem hit och hämtar mig vid nio så jag får komma hem och göra mig ordning inöfr kvällen.

Vad som händer skriver jag imorgon.


Nu har jag nog inte så mycket mer på hjärtat.

Godnatt!


Av Frida Wiklund - 16 december 2009 15:50


Jag stressade inte imorse, men jag missade bussen.

Som tur var gick det en ny tio min senare så jag tog den istället och kom i tid till jobbet.

Fick sluta ett, vilket var ganska bra för jag gick omkring och gäspade en massa.


Tror jag ska lägga mig ner och vila en stund innan mamma kommer, tror jag har lyckats packa ner allt annat som behövs.

Smutskläder och rena kläder tills imorgon ifall jag sover över där.

Lite ingredienser till bakningen, sen var det nog allt!


Soffan ropar!


Av Frida Wiklund - 16 december 2009 07:59


Så var det Onsdag.


Jag ska snart gå och fixa till ansikte och hår för att sedan dra mig till jobbet.

Jonas ringde igår och frågade om jag kunde hoppa in extra bara någon timme.

Jag är inte den som är den så jag tackade ja, och slutar runt ett-tiden, helt okej!


Ska skynda mig hem för att plocka ihop smutskläder, vila och sen dra mig ut till mamma och pappa för att baka julgodis.

I år ska vi bara baka nytt godis som vi inte haft tisigare, hoppas det blir gott.

Slänger ut bilder på bdb imorgon eller ikväll.

http://revolt.bilddagboken.se


Jag måste nog raska på, vill inte stressa till bussen igen.

Blir alltid så när jag ska ta bussen, tidsoptimist var det!


Ovido - Quiz & Flashcards