Alla inlägg den 17 december 2009

Av Frida Wiklund - 17 december 2009 10:07


07:30 gick larmet och jag trodde inte det var sant!

Låg och drog mig i 30 min innan jag orkade mig upp.


Gick upp och gjorde ordning en kopp té och kröp upp framför tvn och myste.

Sen gjorde jag ordning rostade mackor och drack ett glas mjölk.

Precis efter det kom pappa "hem" och hämtade mig, så snällt av han.


Nu sitter jag hemma och håller på att packa upp mina rena kläder och allt annat jag tog med till dom.

Funderar på att ta en powernap snart, bara ligga och vila i 30 min så jag inte blir så trött ikväll.


Idag ska jag och tjejerna hem till Malin S på glöggkväll och skitsnack, kommer bli mysigt.

Tror jag ska ta med en flarra glögg ifall att och sen få lite julgodis följa med.

Gud vad jag längtar!


Annars vet jag inte om jag ska göra så mycket idag.

Om jag orkar kanske jag stökar lite här hemma, fixa det sista med nya skohyllan.


Ovido - Quiz & Flashcards