Alla inlägg den 26 december 2009

Av Frida Wiklund - 26 december 2009 23:04


Maten hos mormor, oj oj oj.

Det blev lax i ugnen, potatis och romsås, guuuud så gott.

Jag är så glad att det inte blev någon julmat, vilken lättnad jag kände.


Vi har äntligen kommit hem också, det känns toppen!

Borta bra men hemma bäst stämmer verkligen in.

Ska bli skönt att sova i våran egna säng också, min gamla hos mamma och pappa börjar bli lite för trång nu, magen tar för stor plats!


Nej, jag tror jag ska krypa upp i soffan med min man och mysa lite.

Kanske fixa en kopp te, mm-mm-mm.


Av Frida Wiklund - 26 december 2009 11:29


Vad fint det är ute nu, så himla mycket snö.

Jag vill så gärna göra en snöängel eller ha snöbollskrig eller bara något.

Dennis kanske hade ett par snowboardbyxor som jag kan ha, som skulle vara i en stooor storlek så magen också får plats.


Iaf.

Idag blir det middag hemma hos mormor, lite mer julmat skulle jag tro.

Jag brukar kunna äta julmat flera dagar i rad, men nu känner jag inte alls något sug efter det.

Vill ha vanlig mat igen!


Ska hoppa in i duschen så jag slipper stressa, vilket jag ändå alltid brukar få göra.


Ovido - Quiz & Flashcards