Alla inlägg den 22 december 2009

Av Frida Wiklund - 22 december 2009 21:45


Idag var en helt okej dag faktiskt.

Vaknade vid elva av att mamma ringde och bestämde mig för att det var dags att kliva upp.

Började med att käka en skål flingor och mjölk, sen gjorde jag ordning ett fotbad och skrubbade fötterna.

Riktigt avslappnande.

Passade på att ta bort mitt nagellack på en gång.


Sen hoppade jag in i duschen, smörjde in kroppen och ansikte.

Kollade lite på tv sen började jag på middagen, köttfärsbiffar och makaroner.

Undertiden det lagades fixade jag ansikte och satt upp håret.

Packade ner matlåda och drog mig vidare till jobbet.


Det flöt på bra att jobba idag, gäspade någon gång mot slutet av dagen men inte så mycket mer än det.

Tog bussen hem och åt kvällsfika och nu ska jag kolla lite på tv sen blir det sängen.


LEDIG IMORGON!

It feels so fucking good.


Ovido - Quiz & Flashcards