Alla inlägg under november 2009

Av Frida Wiklund - 11 november 2009 10:47


Idag kommer nog blir en till bra dag.

Mamma och pappa kommer hem efter två veckor i Tanzania.

Jag och Dennis ska åka ut till dom vid ett-tiden för att förbereda en god födelsedagsmiddag (mamma fyllde år när dom var utomlands så hon firas nu).

Ska även hinna in på charm eller något liknande för att köpa några goda bakelser eller en stubbe.

Ska passa på att fylla upp deras kylskåp lite så dom slipper handla det första som blir.

Ska fira dom lite smått, mamma ska såklart få paket och pappa ska få en liten grej pga farsdag.


Nej, duschen kallar så jag slipper stressa alltför mycket sen.


Just det.

Jag hittade aldrig varit jag städat undan alla A4-papper, men kom sen på den briljanta idén att sno lite från skrivaren så jag ska skynda mig att rita klart mammas födelsedagskort också.



Av Frida Wiklund - 11 november 2009 00:45


Jag sitter här och undrar varför bara jag är online överallt.

Det är ganska tråkigt att inte ha något vettigt att göra heller.

Eller skriver lite på face men det räcker inte, jag vill ha mer!!


Borde egentligen ha börjat på mammas födelsedagskort men jag är så fruktansvärt bra på att städa så jag har städat bort våra A4 papper och har inte en aning om vart dom har hamnat.

En bunt på 100 st.

Skit bra Frida!


Nu väntar jag bara på att bli tröttare så jag kan hoppa i säng och sova som en gris.



Av Frida Wiklund - 10 november 2009 10:25


Idag tror jag kommer bli en bra dag.

Ska börja med att ta det lite lugnt, duscha i lugn och ro och sen kanske städa badrummet.

Sen blir det en lättare lunch för att sedan dra mig ner på stan.

Bland annat måste köpa hem lite smått och gott till hemmet.

Sen blir det midag/fika/lunch med the bruds, det kommer bli höjdpunkten tror jag.


Nej, dags att hoppa in i duschen kanske.




Av Frida Wiklund - 8 november 2009 09:08


Idag blir det jobb igen, sen ikväll ska jag försöka ta det lugnt och kolla på tv.

Imorgon ska jag också jobba, men sen är jag ledig i två dagar så det känna prima.

Min mor och far kommer hem på Onsdag em så jag ska smyga mig ut dit och laga middag så dom slipper tänka på det när dom kommer hem.

Sen ska jag försöka klura ut någon god efterrätt.

Antingen om jag bakar något gott eller om jag gör det lätt för mig och köper med en stubbe.

Mami fyllde år 1 Nov så lite presenter ska hon få och pappa ska få en farsdags present.


That's all for now!



Av Frida Wiklund - 4 november 2009 11:29


Dagen blir nog ganska bra ändå.

Fick precis ett samtal från Malin S och hon ville hitta på något!

ÄNTLIGEN, lite action!

Jag ska skynda mig ut och dra några djupa andetag, skynda på att städa lite sedan hoppa in i duschen så jag är fresh när hon kommer förbi.

Vi ska nog bara umgås och prata ikapp oss.


Skickade lite sms med Lillen också så vid fyra ska vi tre bege oss ut på en lång promenad runt korsta.

Så härligt med vänner som sliter upp en och drar med en på saker så man slipper sitta hemma och sura över att man inte tar sig någonstans.



Av Frida Wiklund - 4 november 2009 10:50


Igår blev det storstädning av köket och sovrummet.

Idag tänkte jag försöka fortsätta i samma anda och städa hallen, korridoren och toan.

Får se hur det kommer att sluta, har verkligen noll lust med det men det behövs verkligen!


Tror jag ska bege mig ut på en promenad innan så jag hinner bli lite piggare.

Om en månad är vi inne i december, då är det snart jul!

Guuuud vad jag längtar, älskar allt mysigt som julen för med sig.

Ska sitta och hålla tummarna för att vi får snö denna jul, annars tappar man lite av andan.



Ovido - Quiz & Flashcards