Direktlänk till inlägg 21 december 2009

Sleep tight assholes.

Av Frida Wiklund - 21 december 2009 23:34


Dra åt helvete vilken jävla dag!

Den skulle vara så skön och jag skulle få så mycket gjort och bla bla bla.


När jag var på topp och ville ut i snön kom jag på en sak; jag är för fet för mina vinterkläder, kan inte få på mig ett skit så hoppa i snön var bara att glömma..

Skulle slå in Dennis julklappar men saknade känsla för det hela, det blev tre paket sen gav jag upp.

Kanske på onsdag!

Då var det dags att ta ett powernap, och det funkade bra.

Ställde larmet på 30 min och när jag vaknade ut dvalan så var jag helt slut, totalt död och hade fått en huvudvärk som hette duga!

Jag hade helt tappat tålamodet när jag vaknade också!

Skulle ta en dusch i hopp om att det kanske skulle få mig på bättre humör, men jag fick mer ont i huvudet och fick gå omkring i trosor för jag svettades som en tok!


Klockan hade bara sprungit förbi och nu var det stress, bussen gick om 40 min och jag hade precis kommit ut ur duschen, (Jag är seg att göra mig ordning).

Men klar hann jag att bli och tog bussen som gick 16:12 då skulle jag vara på jobbet 16:35 och då skulle jag hinna äta middag där med...Tänkte jag!


Bussen tog jätte lång tid, var mycket folk som skulle med den och som skulle av på precis varje hållplats.

Bilar framför blockerade vägen, dom stog bara och sladdade och kom inte iväg någonstans.

I säkert 10 min satt jag och kollade på hur dom kämpade, och tiden rann iväg!

Bussen som skulle vara framme 16:35 kom fram 17:05 och jag fick ta mig i ilfart till jobbet.

Det var inte det lättaste, har uggs och det är inte precis bra fotfäste i den här istiden så tog jag ett steg upp för backen så gled jag ner två!!

Tio eller kvart över var jag framme på jobbet, skit less och arg som fan.


Pratade med männen på avdelningen och fick grönt att jag fick äta min middag, så halv sex kom jag ut på golvet.

Dom här simpla fyra timmarna var dom längsta i hela mitt liv tror jag.

Tack vare mitt humör ville jag be alla dra åt helvete, men höll det inom mig.


Nu sitter jag hemma och är arg, ska hoppa ner i sängen och hoppas på en bättre dag imorgon.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida Wiklund - 27 april 2010 16:16

    Jag lägger ner den här bloggen för gott. Skriver bara på mina andra blogg ändå, ås vill ni läsa gå dit. Det är en hel del babysnack men det blir lätt så när mitt liv kretsar kring en bebis och jag inte gör så mycket annat än tar hand om h...

Av Frida Wiklund - 3 mars 2010 09:12

  Jag kommer ta ett uppehåll på obestämd tid från den här bloggen. Vill man kan man kolla in www.findingbabyland.blogg.se där all uppdatering kommer att ske.   ...

Av Frida Wiklund - 22 februari 2010 09:15

  Känner mig rätt pigg efter min fyra timmars sömn, jag kan lika gärna lägga mig ner och vila senare under dagen.   Dennis väckte mig sex, jag klev upp drog på mig morgonrocken och tröck ner rumpan i soffan för att kolla på hockey. Vilken här...

Av Frida Wiklund - 21 februari 2010 20:04

  Gud vilken död dag det har varit. Rätt skönt men förjävla slapp. Jag och Dennis har legat i soffan och kollat på OS hela dagen. Tog en pause och kollade på Vad blir det för mat och sen återgick vi till OS igen. Vi har tagit oss upp för at...

Av Frida Wiklund - 20 februari 2010 23:43

  När jag vaknade imorse och kollade ut genom fönstret blev jag så glad. Solen var framme, det såg vindstilla ut och jag trodde det var rätt varmt ute. Så fel jag hade, det har varit svinkallt hela dagen, blåst som fan och solen har inte gett n...

Ovido - Quiz & Flashcards