Direktlänk till inlägg 30 december 2009

2009-lista

Av Frida Wiklund - 30 december 2009 18:25

Snodde denna lista av Amy.

För första gången i mitt liv ska jag göra detta.



1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Oj vad svårt.. Inte som jag kan komma på nu på rak arm. Bli gravid kanske?


2. Höll du några av dina nyårslöften? Jag hade inget nyårslöfte, har inte haft sen jag var ett litet flickebarn.


3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Ja några vänner och några bekanta.


4. Dog någon som stod dig nära? Nej, som tur var.


5. Vilka länder besökte du? Sverige, haha!


6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Nej jag tror inte det. Eller det skulle väl vara att träffa Amy mer, blir typ bara en gång om året :/


7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? Midsommarafton, då jag fick reda på att jag var gravid. Helt underbart! Och 31 jan då Jag och Dennis förlovade oss.


8. Vad var din största framgång 2009? Min största framgång.. Hade nog ingen speciell, fick bättre ordning på maten om jag måste skriva något.

9. Största misstaget?
Gjorde inget misstag.


10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Jag har väl varit sjuk en gång i år, förkylning. Så jag kan inte klaga!


11. Bästa köpet? Det är mycket, bland annat min Ricoh GX100!


12. Vad spenderade du mest pengar på? Snus och mat kanske, jag vet inte!!


13. Gjorde någonting dig riktigt glad? När jag blev gravid, semestern nere hos Amy och Pär, förlovningen, UL och mycket småsaker.


14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Åå jag har så dåligt minne, jag kan inte komma på någon!

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Mycket mycket gladare. Det har varit ett helt underbart år.


16. Vad önskar du att du gjort mer? Shit. Kanske att Jag och Dennis haft mer tid för varandra och hittat på en massa rolig saker.


17. Vad önskar du att du gjort mindre? Inget jag kan komma på.


18. Hur tillbringar du julen? Med Dennis hemma hos mina föräldrar.


19. Blev du kär i år? Jag var redan kär, så nej ingen ny förälskelse.


20. Favoritprogram på TV? Oj.. Grey's, the hills, Family guy, Fringe och mycket mer.

21. Bästa boken du läste i år?
Jag har inte läst en enda bok i år, inte andra år heller.


22. Största musikaliska upptäckten? Meeen, JAG VET INTE!!


24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? En symaskin! Bättre kunde det inte bli.


25. Något du önskade dig men inte fick?  Nej det tror jag inte, fick allt jag ville!


26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Jag jobbade och kvällen spenderade jag med Dennis, tror inte vi gjorde något speciellt. Vi firade mig på lördagen istället.

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Om jag vann en miljon, fått ett körkort gratis, haft Amy närmare. Annars nej!


28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Min stil? Förmodligen likadan. Började använda klänning, annars ingen skillnad. 


29. Vad fick dig att må bra? Mina vänner, familjen, Dennis och bebben.


30. Vilken kändis var du mest sugen på? Jag var nog mest sugen på Rob Pattinson, men enbart som han såg ut i twilight annars är han inget speciellt.


31. Vem saknade du? Amy såklart, varje dag jag är utan henne!


32. De bästa nya människorna du träffade? Träffade inga nya människor vad jag kan komma på.


 
 
Amy

Amy

1 januari 2010 20:16

aaaw hun. Varje dag jag är utan dig saknar jag dig också! SNART ses vi, can't wait.

http://amandamedh.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida Wiklund - 27 april 2010 16:16

    Jag lägger ner den här bloggen för gott. Skriver bara på mina andra blogg ändå, ås vill ni läsa gå dit. Det är en hel del babysnack men det blir lätt så när mitt liv kretsar kring en bebis och jag inte gör så mycket annat än tar hand om h...

Av Frida Wiklund - 3 mars 2010 09:12

  Jag kommer ta ett uppehåll på obestämd tid från den här bloggen. Vill man kan man kolla in www.findingbabyland.blogg.se där all uppdatering kommer att ske.   ...

Av Frida Wiklund - 22 februari 2010 09:15

  Känner mig rätt pigg efter min fyra timmars sömn, jag kan lika gärna lägga mig ner och vila senare under dagen.   Dennis väckte mig sex, jag klev upp drog på mig morgonrocken och tröck ner rumpan i soffan för att kolla på hockey. Vilken här...

Av Frida Wiklund - 21 februari 2010 20:04

  Gud vilken död dag det har varit. Rätt skönt men förjävla slapp. Jag och Dennis har legat i soffan och kollat på OS hela dagen. Tog en pause och kollade på Vad blir det för mat och sen återgick vi till OS igen. Vi har tagit oss upp för at...

Av Frida Wiklund - 20 februari 2010 23:43

  När jag vaknade imorse och kollade ut genom fönstret blev jag så glad. Solen var framme, det såg vindstilla ut och jag trodde det var rätt varmt ute. Så fel jag hade, det har varit svinkallt hela dagen, blåst som fan och solen har inte gett n...

Ovido - Quiz & Flashcards