Alla inlägg den 13 februari 2010

Av Frida Wiklund - 13 februari 2010 18:31


Ännu en gång har jag hittat tillbaka till en gamal goding.

Den här gången är det Hell on wheels som jag föll tillbaka till.

Framförallt låten The soda, huuuuur underbar som helst.

Jag får gåshud när jag hör den plus att jag har så många fina minnen till den låten.


------

Nu är jag hemkommen sen en 1,5 timmar tillbaka.

Var hur trevligt som helst hos farmor, hon bjöd på skitgod mat, så god att jag var tvungen att sno receptet av henne.


Det blev kaffe, kakor och mästarnas mästare, på spåret sen hemgång.

Vi for in en snabbis på affärn för att köpa med lite karra hem så jag kan tugga på något till hockeyn.

Ni missar väl inte det?


Det är 4,5 timmar kvar innan den börjar och jag sitter och funderar på hur jag ska spendera tiden tills dess så jag inte somnar.

Dennis har redan dragit så jag måste underhålla mig själv.


Det lutar åt att jag ska måla lite och sedan kanske baka lite.

Chokladbollar bara, orkar inte dra igång något stort projekt.


Ska väl spana runt lite till på internet innan jag börjar med det andra.


Bjuder även på en bild från ettan där min storhetstid med indiemusik

härjade som mest.


 

Av Frida Wiklund - 13 februari 2010 11:05


God morgon.

Fan vilken härlig dag.

Jag är pigg och utvilad, solen skiner och det är -6° ute.

SÅ SKÖNT!


Om ca en timme ska jag och Dennis åka till min farmor och käka lite lunch, snacka och fika, det kommer bli jätte trevligt.

Har inte träffat henne sen julafton och hon var så nyfiken på magen, för snart är den borta!


Efter åker vi hem och beroendepå vad klockan är blir det middag, sen drar Dennis vidare till en arbetskamrat.

En killkväll med öldrickande, så dom får nog jätte trevligt.

Själv ska jag nog måla lite, städa lite, diska lite och sen kolla på tv 21:00.


21:00 på SVT24 visas nämligen damkronornas match mot Schweiz, ett måste.

Mina fd. lagkamrater Frida Svedin Thunström och Erica Udén Johansson ska spela så det gör det hela ännu roligare.


Dags att få ordning på mig själv innan vi drar oss.


Ovido - Quiz & Flashcards