Alla inlägg den 2 februari 2010

Av Frida Wiklund - 2 februari 2010 13:51


I skrivande stund sitter jag med papper från försäkringskassan, jag är så less på papper, ska fyllas i hit och dit.

Efter detta så är jag helt klar med dom, och som tur var är detta ett lätt papper.


Är fortfarande sjuk, men jag har tur denna gången.

Jag är bara sjukt jävla snorig och är lite rosslig i halsen, hostar upp lite slembollar och sånt mysigt.

Känns förjävla skönt att slippa både feber och halsont.


Hör och häpna, idag har jag städat. Lite!

Har röjt på köksbordet och delat upp allt i två högar.

Sparahög och kolla-igenom-vad-som-ska-vara-kvar-hög.

Så vi har lite att göra ikväll.


Annars blir det en lugn dag som vanligt och en tidig kväll för imorgon hägrar det jobb.

Det känns väl sådär faktiskt, dom här två sista dagarna kommer nog vara dom segaste dagarna i hela mitt liv.

MEN den som väntar på något gott..


Nu ska jag göra något annat än att sitta här.


Ovido - Quiz & Flashcards