Alla inlägg den 1 februari 2010

Av Frida Wiklund - 1 februari 2010 12:03


Gud så otroligt skönt det var med fotvård.

Känns som jag har fått två nya fötter.

Älskar när Dennis håller på med mina fötter så det här var himmelriket.

På slutet masserade hon fötterna, då trodde jag nästan att jag skulle svimma för det var så otroligt skönt.


Ska hålla efter med fotbad och filning så gott det går, om några veckor kan jag fetglömma att jag ska ha tid för mig själv så det gäller att passa på nu.


Av Frida Wiklund - 1 februari 2010 07:46


God morgon världen!

Klockan är nu 07:46 och jag är jätte trött.

Blev en sen kväll igår, lite för sen med tanke på att jag skulle upp sju.

Jag får sova på eftermiddagen för att kompensera upp det, så jag överlever.


Håller på att äta frukost nu sen ska jag klä på mig, slänga upp håret i en hästsvans och bege mig ner mot stan för att gå på fotvård.

Det kommer bli helt fantastiskt skönt att låta någon pilla med fossingarna och kanske göra dom babymjuk.

Jag har alltid haft babylenafötter förut, men på senare tid har mina hälar framförallt förvandlats till två raspar, jag skulle kunna riva ost på dom...Nästan!


Vi har -25°c just nu så det blir till att klä på sig för kung och fosterland.

Drar mig nästan lite för att gå ut i den kylan, hua!


På återseende!


Ovido - Quiz & Flashcards