Alla inlägg den 20 februari 2010

Av Frida Wiklund - 20 februari 2010 23:43


När jag vaknade imorse och kollade ut genom fönstret blev jag så glad.

Solen var framme, det såg vindstilla ut och jag trodde det var rätt varmt ute.

Så fel jag hade, det har varit svinkallt hela dagen, blåst som fan och solen har inte gett någon värme what so ever.


Dennis och Jag tänkte ha en hemmadag som skulle präglas med städning och bara vara, men det blev inte så heller.

Dagen började lugnt, kollade på tv och käkade lunch.

Vid halv tre såg jag att damerna hade hemmamatch så vi bestämde oss för att åka och kolla på den.

Dra åt helvete vad kallt det var ute, även fast vi vann så var det nästan inte värt det.


Imorgon skulle det bli samma väder eller värre, då hade vi egentligen planerat att åka till Birsta men jag sätter inte min fot utanför dörren imorgon.

Då blir det en mysdag med städning, klippning och färgning samt pyssel.


Kan inte den här vidriga vintern ta slut snart?

Jag vill ha vår, nu nu NU..


Ovido - Quiz & Flashcards