Alla inlägg den 16 februari 2010

Av Frida Wiklund - 16 februari 2010 12:16


Inatt gick mitt larm 04:00, trött som bara den med tanke på att sist jag kollade på klockan var den 01:05.

Men Pixie såg till att jag kom upp, han började jama hejdlöst så jag fick kliva upp och ge dom mat, sätta på tvn och bädda ner mig i soffan.


Efter första perioden gjorde jag ordning en ostmacka och lite äppeljuice, kröp upp i soffan och såg på resten av matchen.

Damkronorna - Slovakien som slutade 6-2...Till Sverige.


Halv sju gick jag tillbaka till sängen och klev upp tolv igen, känner mig väldigt pigg och utvilad så nu har jag en dag med småfix framför mig.

Tror det här kommer bli en bra dag faktiskt.


Vid halv fem kommer Dennis hem så vi ska förmodligen hämta upp mamma, hämta semlor, åka till mamma och pappa för att käka middag och fika.

Sen åker Dennis hem och sover medans jag sover hos päronen för jag har bokat tid 09:00 på salongen i bommen för färgning av bryn och fransar.


Ovido - Quiz & Flashcards