Alla inlägg den 22 februari 2010

Av Frida Wiklund - 22 februari 2010 09:15


Känner mig rätt pigg efter min fyra timmars sömn, jag kan lika gärna lägga mig ner och vila senare under dagen.


Dennis väckte mig sex, jag klev upp drog på mig morgonrocken och tröck ner rumpan i soffan för att kolla på hockey.

Vilken härlig match, Sverige spelade sjukt bra.

Jag var lite "orolig" innan matchen, trodde nästan att Finland skulle vinna pga att dom spelat bra i tidigare matcher och då har inte vi glänst speciellt mycket.


Om ca en timme ska jag dra mig ner mot stan en snabbis, känns inte alltför lockande med tanke på att det är -20,6° och jag är så tjock om magen så jag tror inte att jackan går att stänga!!

Jag hoppas verkligen att jag har fel, annars kommer jag frysa ihjäl.


För övrigt idag ska jag ta det ganska lugnt, ska träffa Malin när hon har slutat jobbet.

Får se vad vi hittar på, känner iaf för något lugnt, kanske bara fika och snacka skit.


Ska hålla ögonen öppna ifall dom visar USA - Kanada matchen, den kan nog vara väldigt spännande den med, även fast jag vet vilka som vinner.


Ovido - Quiz & Flashcards