Alla inlägg den 7 februari 2010

Av Frida Wiklund - 7 februari 2010 10:30


Sunday morning and I feel great!


Idag känner jag mig väldigt lycklig, det är inte varje dag man är pigg på en söndag.

Det brkar vara en väldigt grå och tråkig dag i mina ögon.

Men idag är det nollgradigt igen, solen är framme och det glittrar så fint mot snön.


Idag är det en mor och dotter dag, mamma kommer och hämtar mig vid tolv så ska vi bege oss till Gärde för att kolla när wildcats (mina förra lagkamrater) spelar match mot Munksund.

Jag blir alltid så sugen att ta på mig skridskorna när jag ser dom spela, så förhoppningsvis kan jag börja träna till nästa säsong.


Efter matchen ska vi nog ner på stan en snabbis och kolla på lite tyger och kanske fikar lite på något mysigt ställe.


Annars tänkte jag ta fram dammsugarn och göra rent lite här hemma innan hon kommer.

Vi köpte en till dammsugare igår, som är mycket smidigare så man verkligen tar sig orken att svepa lite, mycket praktiskt.

Sen när det hägrar storstädning så får aset åka fram.


  

Ovido - Quiz & Flashcards