Alla inlägg den 10 februari 2010

Av Frida Wiklund - 10 februari 2010 11:08


Av någon anledning fick jag ett ryck igår och gjorde något med dagen.

Tvättade såklart, diskade, dammsög, plocka undan lite saker och var allmänt pysslig.

När Dennis kom hem åkte vi ut till Birsta, vi sprang in på Panduro och köpte massa träbokstäver, in på lagerhaus för att köpa väggklockor, vidare till ikea där vi först käkade middag.

Sen vidare för att köpa frottéskydd till babysängen och lakan.


Så idag jag ska börja pilla med det jag köpte igår.

Ska nog städa lite till idag också, det känns så himla skönt när man väl kommer igång.

Funderar på om jag ska locka hit Malin, inte för att jag hade tänkt att vi skulle göra något speciellt utan för sällskapets skull.

Isf kanske hon har lust att följa med ut med katterna.


Nej, nu ska jag äta frukost, hämta upp tvätten och börja göra något av denna dag.


Ovido - Quiz & Flashcards