Alla inlägg den 11 februari 2010

Av Frida Wiklund - 11 februari 2010 21:06


Nu är jag äntligen hemkommen efter en lång dag på stan.

Den har däremot varit ofantligt trevlig.

Började med att träffa Malin, vi gick runt lite på stan och jag kom hem sex par trosor rikare, känns helt underbart.

Älskade bomullstrosor, hoho.


Vid sex så träffades alla på Waynes för en fika, men det slutade med två fika.

Första omgången: Jordgubb-och passionsfrukssmoothie m. kardemummakaka.

Andra omgången: Jordgubb-och passionsfruktssmoothie m. chokladboll.


Jag tänkte så här, man vet aldrig när man får fika på stan igen.

Mår väl lite smått illa nu, men i det stora hela var det värt det.

Måste köpa hem lite frukt och börja göra mina egna smoothies igen.


Nu blir det till att tvätta ansiktet och krypa ner i sängen.

Den kommer nog aldrig vara så skön som ikväll, jag är så jävla trött och helt slut i min stackars kropp.

John Blund, here I come!


Av Frida Wiklund - 11 februari 2010 11:00


Snart är det dags för frukost, ska gå all in och köra på en stor och god frukost för min mage kurrar efter allt och mycket.

Sen blir det nog en dusch för min del, det är så himla varmt i sovrummet om natten även om vi har dragit ner värmen helt på elementet, så jag känner mig långt ifrån fresh när jag vaknar.

Kul att veta förstår jag!


Annars idag ska jag pyssla lite till med det som ska upp på väggen här hemma.

Ska äta en tidig middag idag, jag ska möta Malin på stan vid fyra för att shoppa loss lite, can't wait!

Det var längesedan jag köpte något till mig själv.

Vid tre ska jag göra klart middag som Dennis ska få äta när han kommer hem från jobbet.


Vid sex ska Jag, Malin S, Malla, Lillen och Mika träffas på Waynes för att fika och snacka en massa skit.

Jag verkligen älskar att träffa brudarna och bara umgås, sånt härligt gäng.

Sitter och försöker få fram en bild på allt gott jag kan köpa, idag blir det FIKA med stora bokstäver, hoho vad jag ska svulla i mig gotta.

Bara därför slutar det säkert med en bulla och té, har tappat lite sötsug nu på slutet.


Skit samma, frukosten kallar.


Ovido - Quiz & Flashcards