Alla inlägg den 3 februari 2010

Av Frida Wiklund - 3 februari 2010 20:36


Så var den här dagen i stort sätt avklarad.

Är trött, för ovanlighetens skull.


Pixie väckte mig halv fyra inatt, han stog och krafsade på garderoben och jamade som en tok, fan vad less jag blev.

Sen fick jag sova till halv åtta, men kände mig inte speciellt utvilad.


Jobbade 11-17, det här var en av dom längsta dagarna i mitt liv.

Den gick så långsamt, så långsamt och när klockan äntligen blev fem vart jag så glad att jag ville hjula runt och kasta mig i en snödriva.


Ställde mig och kokade ihop stuvade makaroner och korv till middag, så gott.

Dock saknade jag fläsk, det är absolut godast till stuvade makaroner, men jag hade varken ork eller tid att fixa allt.


Nu ska jag krypa upp i soffan och kolla på efterlyst som börjar strax, hade hoppats på en myskväll men Dennis var helt slutkörd så han ska nanna.

Det blir jag, ett glas cola och en halv twix som får festa till det, inte fy skam.


Ovido - Quiz & Flashcards