Alla inlägg den 17 februari 2010

Av Frida Wiklund - 17 februari 2010 22:39



Still going stong efter mina ynka timmars sömn inatt.

Nästan så jag imponerar på mig själv.

Hade tänkt att det skulle bli en tidig kväll så jag hann sova lite innan damkronornas match halv tolv, men icke.


Jag och Dennis segade på lite, skulle kolla när Anja åkte tänke vi.

Det slutade ju lyckat, tyckte iaf att det såg riktigt läskigt ut. Fy fan!


Men till poängen.

Det blir nog ingen vila innan damernas match, det är herrmatch nu, 

Finland - Vitryssland och sedan är det inte långt kvar innan damerna drar igång.

Men efter den matchen är det sova som gäller, no matter what!


Tvn kallar.


Av Frida Wiklund - 17 februari 2010 13:04


Ja hallå!

Det känns nästan som att det är kväll nu, men klockan är bara ett!

Kan ha och göra med att jag klev upp halv sju, vanligtvis vaknar jag vid tio.


Sov hos mamma och pappa igår som sagt och som vanligt kunde jag inte somna på kvällen, kollade sist på klockan halv tre och slocknade väl en stund efter det.

Och sen kliva upp halv sju, fy fan!

MEN jag kände mig ändå rätt pigg, konstigt nog.


Pappa skjutsa ner mig till salongen så jag kunde färga bryn och fransar, känns lite ovant men så skönt att inte behöva tänka på att jag ska sminka mig.

Efter 20 min så var jag klar och vi åkte hem, pappa hade varit på affärn under tiden och köpt med nybakade ciabattabröd och cheddarost som vi tröck i oss.

Det var så sjukt gott, mackorna var ljummen och helt perfekt.


Nu är jag hemma igen och ska sätta igång med mina chokladbollar som jag tjatat om i flera dagar men inte hunnit med att göra.

Sen är tanken att jag ska börja packa min och Dennis bb-väska så det är klart.


Är väl bäst att sätta igång på en gång så det blir gjort.


Ovido - Quiz & Flashcards