Alla inlägg den 4 februari 2010

Av Frida Wiklund - 4 februari 2010 20:21


God kväll.


Drog hem till Anna vid halv två, var nästan 6 månader sen vi sågs så det var mycket trevligt må jag säga.

Nu har jag precis kommit hem efter en heldag med henne.

Vi har suttit och pratat om allt mellan himmel och jord, druckit kaffe och bara tagit det lugnt.


Var ut på en promenad med hennes vovve, huuuuur söt som helst.

Man ville bara ta en tugga av henne.


Dennis och jag håller på med middagen, blir wok med kyckling.

Enkelt och gott!

Ska väl återgå till spisen och hjälpa honom, sen blir det lite tv innan sängen.

Är helt slut i kropp och knopp så jag hoppas jag kan somna fort.


Toodles!


Av Frida Wiklund - 4 februari 2010 00:11


Okej okej, ett snabbt inlägg innan sängen.

Jag måste till buketten nu någon dag, dom har fått in en massa roliga saker som jag jätte gärna vill ha hem hit.

Funderar på att locka med mamma på söndag, kanske kan muta med en fika.

Hon är alltid ett bra sällskap när det gäller inredning, no offence Dennis men det är nog mamma som behövs till detta.

Ååå det sprätter i kroppen min!


God natt!


Ovido - Quiz & Flashcards