Alla inlägg den 3 januari 2010

Av Frida Wiklund - 3 januari 2010 18:56


Vilken tillfredställande dag.


Vi började med att åka på babyproffsen, jag sköt fram tiden till slutet av januari för att hämta ut vagn och babyskydd sen gick vi lös på lite grejor, det var ett stort lugn som sänkte sig över min kropp då.

(http://findingbabyland.blogg.se)


Sen vidare till IKEA för att köpa lite smågrejor.

Alla bilder kommer hamna på bdb med jag vet inte om det blir idag.

Skulle behöva tömma kameran och lägga in en del där.

(http://revolt.bilddagboken.se)


Nu har vi precis skruvat upp en hylla i köket och ska väl sätta oss ner och andas.

Det har varit full fart hela dagen och det börjar kännas nu.


Kanske får bli lite fika framför tvn.

På tal om tv, jag måste vara pigg ikväll för 23:00 är det JVM, spännande!


Adios!

Av Frida Wiklund - 3 januari 2010 10:09


Sunday morning.


Har precis käkat en macka och lyssnar nu på my hero med foo fighters, jag älskar när man hittar tillbaka till gamla favoriter.


Idag ligger planerna på att fara ut till Birsta och IKEA.

Vi ska flänga runt lite överallt och tanken är att vi ska köpa hem massa saker, DET ser jag fram emot. hoho!


Jag sitter fortfarande och klurar på vad jag ska ge Dennis i present imorgon.

Har fick allt han ville i julklapp så det finns inte så mycket över.

En film hittade jag igår och funderar på att bjuda han på middag, men frågan är vart man ska gå?

Tänkte först boka på invito, men efter att ha sett deras meny så ändrade jag mig, fanns verkligen inget som föll mig i smaken.

Kanske får bli på Saffran, det vet jag att han gillar.

Eller har ni tips?


Med chans att det blir för privat nu, jag har fått svamp i puppan!!

Jag har aldrig haft det tidigare, det är så irriterande.

Jag vill torka mig med svinto för det kliar som fan hela tiden!!

Började på en kur med pevaryl igår så jag hoppas det försvinner snarast.


Med det sagt ska jag hoppa in i duschen och börja göra mig ordning.




Ovido - Quiz & Flashcards