Alla inlägg den 24 januari 2010

Av Frida Wiklund - 24 januari 2010 15:47


Den här dagen började inte alls som jag hade tänkt, än så länge har det bara varit en skitdag på hög nivå.

Vaknade vid elva, hade lite ont i skallen så jag fixade frukost för jag tänkte att det var där felet satt, men icke!

Fick mer och mer ont i skallen, jag tjurade kvar i soffan till klockan var kvart över två, då fick jag kasta in handduken.

Stoppade i mig en alvedon och bäddade ner mig i sängen, halv fyra väckte Dennis mig för han skulle iväg och fixa bilen med en hombre!


Nu är jag jätte trött, ska stoppa i mig lite att äta och invänta mamma.

Hon skulle komma förbi med lite saker till mig och dricka en kopp kaffe.


Även om detta skulle vara en lugn dag, min vilodag innan jobbet drar igång imorgon så hade jag inte planerat att jag skulle sova bort halva dagen.

Känns riktigt tråkigt faktiskt, hade gärna städat lite i lugn och ro men jag har noll lust och ork just nu.

Som vanligt nu för tiden, har ingen ork kvar i kroppen.

Kan bara planera in en sak att göra under dagen, sen är jag slutkörd.


Nu ska jag njuta av lite Lynyrd Skynyrd och min lunch.

På tal om det, jag tror dom gjort en av världens bästa låtar.

Tänkte lägga in den från filmen "Devils rejects" som nog är den bästa filmen ever tillsammans med "house of 1000 corpses" men det gick inte så ni får nöja er med denna.






Ovido - Quiz & Flashcards