Alla inlägg den 22 januari 2010

Av Frida Wiklund - 22 januari 2010 07:48


APS, APU, APT eller vad fan som heter skrämde precis skiten ur mig.

Dennis har beställt nya rubiks kuber som dom ska leverera.

När det ringde tyckte jag deras telefon nr såg ut som ett Dennis har på jobbet;

Jag: Frida

Dom: Hej, har du Dennis Dufvenberg där?

Jag: Näe, han ska väl vara på jobbet?

Dom: Jaha, jag fringer från bla bla och ska lämna ett paket till honom.


DÅ gick det upp för mig, fan vad rädd jag blev att det hade hänt något..



Idag står jobb på schemat igen, 10-17 denna dagen.

Var ett tag sedan jag jobbade sju timmar så det ska bli spännande.

Har bestämt mig för att ta det luuuuugnt så jag pallar dagen, på med stödbälte, ta med thé och kanske en bit mörk choklad, det borde göra susen.


Dom med kuberna ska komma förbi jobbet vid öppning så jag ska få kuberna iaf, väldigt snällt av dom att komma dit så Dennis slipper vänta längre.

Han han tjatat om dom där kuberna i evigheter och jag är så less på dom.

Han sitter alltd med en kub i handen, kollar tutorials på youtube, läser forum med tips om olika rengöringsmetoder, hur man ska smörja för att det bli bli bättre glid och gud vet allt.

Jag vill ta alla kuber och kasta ut dom på vägen för jag är så less.

MEN jag tycker det är kul att han har hittat en hobby, som han gillar.


Dags att gå till sminkstationen och sen hårstationen.

Ovido - Quiz & Flashcards