Alla inlägg den 18 januari 2010

Av Frida Wiklund - 18 januari 2010 12:55


Söndag.

Dagen började med att vi knåpade ihop en ny dekorationsskål till köksbordet.

Packade ihop en massa grejor och sedan begav vi oss ut till mina föräldrar.

Under tiden maten kokade ihop spelade vi lite kort, käkade, fikade och sedan spelade vi ännu mer kort.

Det är alltid lika skönt att åka ut dit.

När vi kom hem bäddade vi nytt i sängen, hur skönt som helst med nytvättat och det luktar så gott.



Måndag.

Idag står det jobb på schemat, jobbar 15-20.

Ska sätta mig ner med min chef och gå igenom mina tider framöver och anpassa dom lite bättre.

Jag har prick tre veckor kvar att jobba, hur skönt? :)


Annars blir det nog inte så mycket mer för min del idag.

Bussen går om en timme, ska göra ett snabbstop i stan och gå på affärn innan jag drar ut till birsta.

Ska väl gå och fixa hår och ansikte, klä på mig och packa matlådor osv.


Ovido - Quiz & Flashcards