Alla inlägg den 20 januari 2010

Av Frida Wiklund - 20 januari 2010 21:05


Nu har jag precis vaknat upp ur matkoman.

Vi gjorde en god hamburgetalrik till middag, hemmagjorda hamburgare är alltid godast.

Sen hade vi efterrätt hemma, budapestbakelse blev det, mm-mm-mm.

Jag är mer än nöjd, inte varje dag man får helgmiddag mitt i veckan!


Nu är jag iaf sinnessjukt trött, min trötthet igår kan inte ens mäta sig med denna så jag ska passa på att hoppa ner i sängen, bums!

Ska sova som en gud sen njuta hela morgondagen, den sist innan jag jobbar igen.


Förut klagade jag på att det var tråkigt att sitta hemma, men nu har jag vant mig med tanken och längtar bort från jobbet, så otroligt mycket.

Helt ärligt så känns det inte lika kul att åka dit längre.

Kan nog bero på min enorma kropp som inte orkar med mycket nu för tiden.

Om jag diskar så är jag helt slut, ryggen värker och jag har gjort mitt för dagen.

Så ett jobbpass är inte att leka med.


MEN, jag ska tvinga mig till jobbet i iaf två veckor till, hade gärna hoppats på tre men tror verkligen inte att jag klarar av det.

Ska ringa försäkringskassan imorgon och anmäla när jag går på mammaledighet.

S-K-Ö-N-T, SKÖNT!!


Av Frida Wiklund - 20 januari 2010 13:15


Så var det Onsdag och jag känner mig rätt pigg idag.

Jag ska iaf ta mig ut och få frisk luft, så då förväntar jag mig inget annat än pigghet.


Ska ner på stan med Malin S, egentligen bara för att fika en semla och te och sen får vi se vad som händer.

Ska gå och göra mig ordning nu så hon slipper vänta.


Ciao!

Ovido - Quiz & Flashcards