Alla inlägg den 23 januari 2010

Av Frida Wiklund - 23 januari 2010 08:06


Jobb, jobb, jobb!

Gårdagen flöt på galant, kände mig oförskämt pigg hela dagen faktiskt men så fort jag kom hem säckade jag ihop.

Så sinnessjukt trött och slut i hela kroppen.

Det kändes som att någon hade mosat mitt bäcken, jag var så otroligt öm.


Men idag är en ny dag och mitt bäcken känns bra igen så det är bara att köra på.

Blir ett sextimmars pass så det är helt okej, bättre än igår åtminstonde.

Hoppas på att jag är lika pigg idag.


När jag kommer hem ska Jag och Dennis fixa gomiddag och njuuuta!

Om vi är pigg nog ska vi städa lite smått hemma, eller plocka undan lite saker.

Sen ska jag lägga mig iframstupat sidoläge och sova, länge.


Oj vad klockan går fort, måste skynda mig att fixa till the look.


Ovido - Quiz & Flashcards