Alla inlägg den 31 januari 2010

Av Frida Wiklund - 31 januari 2010 20:24


Min matlust har sjunkit ner på noll.

Till frukost är jag hungrig, men resten utav dagen känner jag ingen hunger.

Jag äter lunch och middag för att jag måste, och visst är det gott men jag är absolut inte hungrig.

Vart har den tagit vägen?


Klockan är nu halv nio, vi har inte ätit middag och jag är inte det minsta hungrig.

Samma lunchen, vi åt en lättare lunch idag och då var jag inte alls hungrig.


Jag som älskar mat, jag vill njuta när jag äter.

Inte äta bara för att jag måste.


Nu ska jag bänka mig i soffan och kolla på köping som blir det nog sängen.

Ska på fotvård imorgon, vilket jag verkligen ser fram emot.


Av Frida Wiklund - 31 januari 2010 14:28


Dagen har börjat lugnt, vilket jag är glad över.

Vaknade elva och klev upp för att käka frukost.

Dennis och Jag och suttit och slappat lite framför tvn och ska stoppa i oss lunch nu.

Sen ska vi ta tag i städningen.


Det tråkiga med denna dag är att det känns som en typisk söndag.

Man är trött, slut på ork och sen har jag lite ont i skallen.

Känner inte för att städa, inte ens en gnutta.

Hur mycket jag än hatar att se det ostädat så får det gärna förbli så.


Ovido - Quiz & Flashcards