Alla inlägg den 5 januari 2010

Av Frida Wiklund - 5 januari 2010 17:50


God afton mina damer och herrar!


Här har det varit full fart hela dagen.

Mamma kom vid tio imorse för att hjälpa mig storstäda hallen.

Den blev så himla fin och ingen är nöjdare än vi.

Jag skulle ha tagit en före och efter bild, det är som natt och dag.

Vi möblerade om lite och kastade ALLT skrot.


Vid två tiden kom min pappa, bror, dennis syster och man med sina två barn.

Då blev det fika för att fira Dennis.

Fyra olika kakor och en skit god tårta med marsan och dajm i.


Sen busade pappa och Rikard lite med ungarna och vi satt och pratade en massa, sen skulle alla bege sig hem.


Både Dennis och Jag är helt slut, vi slocknade lite på golvet i köket.

Jag är helt slut i kroppen, har dragit på mig en förkylning och det känns skit.

Gruvar mig för att jobba imorgon, det kommer bli en tung dag!


Om ett tag kommer Malin S på besök, hon var på UL idag och ska visa bilderna sen ska vi gemföra hur våra bebisar ser/såg ut.

Ska proppa i henne lite tårta så den kanske tar slut, hehe.


Nu ska jag nog ta tag i det sista skrotet som vi gömde i sovrummet.


God kväll.

Ovido - Quiz & Flashcards